Kledij

De clubkledij bestaat uit 2 delen, met name de wedstrijduitrusting en de clubuitrusting.

Wedstrijduitrusting:

Elk lid van de Geelse atletiekclub dient een clubsinglet aan te schaffen op het moment dat men zich voor het eerst aansluit. Dit singlet is enkel aan te kopen via de club.

Deze verplichting wordt ons opgelegd door de Vlaamse Atletiek Liga omdat alle atleten steeds hun singlet moeten dragen tijdens hun deelname aan wedstrijden.

Clubuitrusting:

Naast het verplichte singlet biedt de club ook clubuitrusting aan. In samenspraak met onze sponsor Sportmaat hebben wij gekozen voor een beperkt aantal kledingstukken van het merk Erima in de kleuren zwart-geel: zie bijlage onderaan.

Op de rug kan je indien gewenst je voornaam laten aanbrengen. De clubuitrusting is vrijblijvend aan te kopen rechtstreeks bij Sportmaat.

Ons bestuur doet er alles aan om een zo hoog mogelijke visibiliteit van onze club te bewerkstelligen, daarom rekenen wij erop dat u hier rekening mee houdt bij de aanschaf van sportkledij.