Organisaties

Zoals elke atletiekclub organiseren wij jaarlijks ook diverse activiteiten en wedstrijden ten voordele van onze club en de atleten. Naar aloude traditie starten wij het jaar in januari met een groepsjogging en aansluitend een nieuwjaarsreceptie. Daarnaast zijn we volop plannen aan het smeden om nog bijkomende activiteiten te organiseren, we hopen hier snel meer duidelijkheid rond te verschaffen.

Op het vlak van wedstrijden zijn er voor onze vereniging 4 belangrijke afspraken:

Veldloop – laatste zondag van januari: Een veldloop voor alle categoriën (van Benjamins tot Masters) op een uitdagend parcours op de Lissenvijver.

Dwars door Geel – juni 2023: Een stratenloop door de straten van onze stad met diverse afstanden, een kidsrun alsook een Avalympics wedstrijd. Tijdens onze laatste editie hadden we meer dan 500 deelnemers!

Natuurloop – laatste woensdag van juli: Jaarlijks de vaste afspraak in de maand juli voor een afstand van 5, 7 of 11 km over rustige land- en veldwegen door de natuur. Start aan het nieuwe clubhuis van de Geelse atletiekclub aan de atletiekpiste van de sportterreinen De Leunen.

Atletiekmeeting Jeugdmeerkamp – 10 september 2023: Onze benjamins, pupillen en miniemen nemen het dan op in verschillende disciplines tegen hun collega’s uit andere Kempische atletiekverenigingen.